Waarom een portaal?
Wij vinden een transparante werkwijze erg belangrijk. Via het clientportaal kan gemakkelijk en snel belangrijke informatie aangaande uw hulpverleningstraject met u gedeeld worden. Daarbij is het handig om digitaal te kunnen communiceren met elkaar. Met het nieuwe portaal maken we een stap in onze klantgerichtheid. Het portaal is volledig beveiligd en persoonsgebonden; inloggen kan alleen met het eigen wachtwoord.
Hoe werkt het?
We zijn gestart met het portaal bij bepaalde trajecten. Je hoort na aanmelding of je het portaal kan gebruiken. Voor gebruik ontvangt je een activatielink per e-mail. Inloggen kan met die link en daarna met jouw gebruikersnaam en eigen wachtwoord. Tijdens het traject vindt je verslaglegging in het portaal. Hoe ons portaal precies werkt, lees je in de handleiding, te vinden onderaan deze website onder ‘algemene informatie Ouderschap bij Scheiding'. Hier vindt je ook andere algemene informatie over de hulpverlening bij Jarabee.
Veiligheid
Inloggen doe je in een beveiligde omgeving. Alleen jij bepaalt wie er eventueel verder inzicht krijgt in jouw gegevens. Je kunt alleen je eigen dossier inzien. Informatie van andere cliënten is dus niet zichtbaar.
Folder Privacy afspraken Jarabee
Hulp nodig?
Het kan zijn dat je moeite hebt met het portaal. Kom je er niet uit? Bel dan onze Klantenservice, zij helpen je verder. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.
Ouderschap bij scheiding
Folder Ouderschap blijft
Folder Villa Pinedo
Website Villa Pinedo
Informatie SCRES
Website Scres Universiteit Utrecht
Website Jeugdstem
Instructiekaart Portaal Jarabee